ANNONS
Annons

5D för 23 352Kr

Produkter
(logga in för att koppla)
Fick inte upp länken men
vi köpte vår 5D från pixass.de till ungefär det priset och det funkade snabbt och bra. Köper du innan denna månads utgång får du ju cashback på den oxo. Canonkamera rekommenderas JANNE

Tja, utan att ta ställning till företaget (sajten ser ok ut) så hänger ju det mesta på varifrån varan skeppas. Deras customer support nås på ett +377-nummer vilket är Monaco. Men ett råd är trots det att kolla noggrant varifrån varan kommer - många Hong Kong-baserade lager har Europeiska försäljare. Och Hong Kong hör som bekant inte till EU = besvär med tull och annat vilket gör att slutpriset inte är lika attraktivt.

/Andreas

Hejduglade skrev:
Skriv 5D i sökrutan så hittar ni den här: http://www.multidiscount.com/ Menar Janne att cashback är slut efter juli månad? Pixmania (om de var dem du syftade på) begär 27428Kr för samma kamera .

Många här på fs har köpt från pixass.de så det kändes tryggt att handla där. Inga tegelstenar eller så.Ja cashback gällde till juli månads utgång för nån månad sen men det kan vara förlängt för tidigare var det sista juni som gällde, du får kolla. Vi betalade strax under 25 inkl batterigreppet och frakt. Vi väntar nu på cashback 2800sek och då har kameran + bg kostat ca 22 papp. JANNE

Highweiss skrev:
Tja, utan att ta ställning till företaget (sajten ser ok ut) så hänger ju det mesta på varifrån varan skeppas. Deras customer support nås på ett +377-nummer vilket är Monaco. Men ett råd är trots det att kolla noggrant varifrån varan kommer - många Hong Kong-baserade lager har Europeiska försäljare. Och Hong Kong hör som bekant inte till EU = besvär med tull och annat vilket gör att slutpriset inte är lika attraktivt.

/Andreas

Hej Andreas, vet du nåt om hongkong-företagen som bl.a säljer nya ef 600 på ebay? Det verkar som att dom inte kan leverera med låg moms o tull till sverige bl.a? JANNE

Har nu fått en bra och snabb leverans från pixass, allt funkade bra utom min tyska. (kom bara till ölhävning och marschera på kursen ;=) )
Begriper inte cashbacken bara, i min paket låg en redan utriven kartongbit (se bilden) med vad jag kan förstå, information om häftet med cashback på allt utom kamerahuset, hur skall jag gå tillväga för att få cashbacken?
Finns det någon som har en svensk manual att dela med sig så vore jag tacksam.

Bilagor

• cashback.jpg
    cashback.jpg
    58.1 KB · Visningar: 371
Info om hur man utnyttjar cashbacken på 5D.

Edit: frågan om svensk manual har varit uppe i en tidigare tråd. Tydligen ska man kunna köpa en sådan från Canon för ca 175:-.

Senast ändrad:
Tack Leif du är en stjärna, satt och letade innan detta på Canons hemsida, kunde inte hitta en letråd ens till detta grrr... men nu jävl...:=)

No prob. Hoppas att du tillhör oss lyckliga som får ut pengarna utan besvär! :)

P.s. Och för att vara riktigt säker: rekommendera försändelsen till Canon!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar