Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

57 st Niklas!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Ursäkta om du tog illa upp (om du nu gjorde det?)

Men efter du är Calle S... så Callade (haha, vilket dåligt skämt...) jag dig Calle Snok i en annan tråd förrut.. kanske ett par månader sen.

Som vanligt så är det bara jag som heter Villgot men man har lärt sig att leva med det. På det viset så leder jag nog, man har 100% av Villgot bilderna... hehe..

Endast en Kim Wallung..krångligt när det finns flera med samma för och efternamn :rolleyes:

Peter är ju inte så orginellt så jag undrar om jag inte skulle ta och använda mitt andra namn.
Jag var ju så heldig og få en av min fars namn.

Alf...:D

Näääee..!

Jo oftast så brukar det inte gå men på denna proffsiga sida så gick det ju!!!:) Ursäkta mitt lilla utstick (vill ej ha på mig några forumpuritaner)

Tjaaa. men jag är den mest aktiva Jesper.. och först också om man bortser från de 3 inaktiva medlemmar som registrerade sig före mig här på sidan.. :p

6.37 post/day.. De Ni..:rolleyes:

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar