Annons

550 ex och eos-1 mark 2

Produkter
(logga in för att koppla)

galver

Avslutat medlemskap
Skulle ta en bild med min nya 1:a här hemma idag. Som tur va var det inget uppdrag. Märker att min blixt 550EX till min STORA förvåning inte ens passar i skon!
Är det så det ska va eller är det fel på skon? Köpte blixten hos yfo i sthlm för ett par månader sen . Den funkar jättebra på min d20. Men inte på 1:an.
Jag frågade på yfo om den skulle passa på 1:an och det var inga problem enligt dom.

Nu står jag här väldigt undrande!

Nån som kan sprida lite ljus?

Man ser rakt av att den vänstra "haken" är mindre än än den högra. Aldrig sett något liknande på nån eos-kamera, och det är en del.
Det blir retur på denna!
Tack för svaren!

Hmmmmm.
Nu när jag kollar på bilderna ser den faktiskt böjd ut!
Det var en kund som haft den tidigare. Men han hade" bara öppnat paketet" sa dom på procenter i stockholm. Dom har ej fakturerat än. det känns skönt!

Bilagor

• 11.jpg
    11.jpg
    28.9 KB · Visningar: 150
Ser ju ganska enkelt ut att böja tillbaks om man vill det.

Men samtidigt så skulle jag tippa på att han som hade den innan har tappat den i golvet och därför lämnat tillbaka den utan att säga nått.

Det gör ju isåfall att du givetvis vill ha en ny, då denna kan sluta fungera närsomhelst( efter garantin har gått ut ).

klart böjd...om du köpte den ny så skall den nog reklameras... trist att behöva väntak aksnke, men då vet man att man slipper eventuella problem på grund av det i alla fall

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar