Annons

4 GB Microdrive billigare !!!!

Produkter
(logga in för att koppla)
Förstår inte varför alla envisas med stora minneskort.
Det finns juh bärbara hårdiskar i fickformat.
Dessutom blir priset per gb MYCKET billigare.

Mickey
 
Nja....
Det finns ju olika preferenser.
Det är klart.
Om ni inte vill använda 4 GB microdrive så vill ni ju inte det.
Själv använder jag bara 512 MB Flash kort men flera stycken. Jag vill förstås aldring vara beroende av att jag inte har plats att ta den sista bilden - marginal måste finnas.

Och... grattis - klarar ni er med mindre så...
Jag kär med 4 512:eek:r + analogt hus med minst 10 36 rullar - har jag inte det är det troligt att jag inte får med det jag vill !

Simma lugnt!
 
Mickey skrev:
Förstår inte varför alla envisas med stora minneskort.
Det finns juh bärbara hårdiskar i fickformat.
Dessutom blir priset per gb MYCKET billigare.
Sant, men jag hinner inte alltid tanka över alla bilder, det är smidigare med ett par 1GB-kort.
 
+ om 4gb kortet kraschar så åker ju 4gb inte lika stor sannolikhet att 4st 1gb kort kraschar samtidigt

jag tänkte köpa en sån här 4gb sak men ångrade mig å kör på en tripper liknande grej istället :) nästan samma pris men 60gb istället för 4 ;)
 
geronimo13 skrev:
+ om 4gb kortet kraschar så åker ju 4gb inte lika stor sannolikhet att 4st 1gb kort kraschar samtidigt

jag tänkte köpa en sån här 4gb sak men ångrade mig å kör på en tripper liknande grej istället :) nästan samma pris men 60gb istället för 4 ;)
...tänk om Trippern kraschar då....!
 
Mickey skrev:
Förstår inte varför alla envisas med stora minneskort.
Det finns juh bärbara hårdiskar i fickformat.
Dessutom blir priset per gb MYCKET billigare.

Mickey
Vad finns det för portabla, gärna batteridrivna, hårddiskar som kan kopiera ner ett CF-kort?
 
Vad jag inte riktigt förstår är varför inte priset på microdirives på 4 GB dyker? Jag menar Creative lär ju inte sälja spelaren med förlust???
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.