ErlandH
Aktiv medlem
I vissa delar av världen pågår tydligen en cashback-kampanj just nu. Handlar man från www.warehouseexpress.co.uk måste man bo i EU för att få ta del av erbjudandet. Gäller till 21 september.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tja
Hur kunde du få cashback på din 40d? Kampanjen gick väl ut sista juni? Hade oxå tänkt slå till på en 40d men är rädd för att man ligger mellan 2st cashbkac kampanjer om man beställer nu. Samtidigt mkt tråkigt att vänta ju, man vet ju alldrig när erbjudandet återkommer.
I vissa delar av världen pågår tydligen en cashback-kampanj just nu. Handlar man från www.warehouseexpress.co.uk måste man bo i EU för att få ta del av erbjudandet. Gäller till 21 september.
Hej,
om plånboken inte tillåter en 50D gör du ett jättebra köp med 40D. Jag hade gjort som du om plånboken inte räckte till. - Och inkomsterna varierar ju, för mig själv i högsta grad, sommaren fick jag överleva på privata lån så nya kameragrtejer har fått vänta.
Bästa hälsningar
Brutus
okej sweet! det blir ju bra mycket billigare då.. Men skumt att de endast har det i UK. Vad landade frakten till sverige på?
När man beställer får man beskedet att frakten ligger mellan £7-£35 och naturligtvis blev det £35.
Kan tillägga att jag är mycket nöjd med 40D, fick den i onsdags. Helt klart ett stort steg från min tidigare 10D.
Ingen riktigt rättvis jämförelse om du räknar med moms på det ena stället men inte det andra. Warehousexpress.com säljer alltså 40D för £575 inkl cashback, moms och frakt. Det priset är svårt att slå här i Sverige, det verkar vara svårt/omöjligt att få tag i en 40D under 9000 kr. Varför det är så stor skillnad begriper jag inte.Okej tack för hjälpen! Hade dock redan fått svar på frågan genom att kolla rundor på forumet. Jag räknade dock ut att det inte skulle bli mer än 200kr dyrare för en 40D i sverige med frakt och ev cashback inräknat. Detta om man bortser från momsen.
Ingen riktigt rättvis jämförelse om du räknar med moms på det ena stället men inte det andra. Warehousexpress.com säljer alltså 40D för £575 inkl cashback, moms och frakt. Det priset är svårt att slå här i Sverige, det verkar vara svårt/omöjligt att få tag i en 40D under 9000 kr. Varför det är så stor skillnad begriper jag inte.