Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

300D för UNDER 10 000 Sek från svensk leverantör...

Produkter
(logga in för att koppla)
Jaha... fast länken går till "Högtalarfäste till satellithögtalare" för 95 kronor... :) Billigt. Köpte ett fäste rakt av. Nu måste jag bara skaffa en egen satellit och högtalare till den.

Jo. 10,000 kronor motsvarar 1090 euro ungefär. Billigaste paketet (hus + 18-55) går på 1099 här i Finland. Det är Netsson (www.netsson.com) som har det priset (svensk butik? multilingvistisk är den i alla fall...). Men har för mej att det är ett tag sen priset kom ner till den nivån?

Roligt är att den dyraste butiken säljer kittet för nästan 1400 euro (12800 kronor). Va' fan tänker dom på då?

Själv plockade jag in min 300D Kit från Kanada för strax under 8000 kronor ungefär (beroende på hur man räknar postkostnader etc.). Hade lite tur med tullen :)
 
he he he...

Highweiss skrev:
Jaha... fast länken går till "Högtalarfäste till satellithögtalare" för 95 kronor... :) Billigt. Köpte ett fäste rakt av. Nu måste jag bara skaffa en egen satellit och högtalare till den.
 
Hmm.. märklig butik det där.. kolla på minneskort.. "Sandisk Compact Flash 256MB
Minneskort av hög kvalitet
Vårt pris: 535:- (normalt 1500:)"

Var kostar dessa normalt 1500:- hehehe... Jo allt e ju billit beroende på va man jämför mä.
 
Med tanke på att dom har alla dessa rubriker så borde man inte kunna misslyckas att hitta billiga saker iallafall.

1. Begagnat & Fynd
2. Erbjudanden
3. Lagerrensning.

I många affärer är väl det här ungefär samma sak.

;-)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.