Annons

300d exempelbilder

Produkter
(logga in för att koppla)

Brummelisa

Aktiv medlem
Hej!

Jag är sugen på en 300d, men har inte hittat några bilder tagna med den som är enligt mig av bra kvalité. Jag vet att det är jättemånga på fs som har den och om jag söker efter bilder tagna med den så hittar jag inga (och missförstå mig inte) bra bilder. Dvs jag vill se i maxupplösning

Finns det någon sida där tex canon har tagit bilder med kameran i försäljningssyfte. Jag skulle vilja se tex bilder på fotomodeller eller studiobilder eller maffiga bilder.

Jag hoppas inte jag trampar någon på tårna för det är det jag är ute efter utan jag vill bara se andra bilder förutom de som finns här och är tagna med denna kamera.

/ Marcus

Tror canon har några på 300D sidan, dock inte i maxupplösning om jag minns rätt. www.dpreview.com har nog ett antal bilder, i maxupplösning, men kanske inte flashiga modellbilder.

tror någon sa att det fanns runt 300 300d-ägare på fotosidan..

Så kolla upp alla bildewr som är tagna med dessa, du kan söka bilder på utrustning...

jcarls38 skrev:
tror någon sa att det fanns runt 300 300d-ägare på fotosidan..

Så kolla upp alla bildewr som är tagna med dessa, du kan söka bilder på utrustning...

Jag har redan gjort det, men det tråkiga är ju att det inte är direkt 3000x2000 upplösning och det är det jag är ute efter. Jag vill nämligen se hurdana bilderna blir. Tex om man ser brus och pixlar och sånt. Jag har inte fotat digitalt någon gång utan är på väg att köpa en digitalare också, men vill först se hurdana bilder man kan förvänta sig.

/ Marcus

ANNONS