ANNONS
Annons

22 januari

Produkter
(logga in för att koppla)

lottawe

Aktiv medlem
Som jag skrev i tråden under fotokompis så tycker jag att vi kan flytta hit prat som rör träffen 22/1.

Alla ideér, tankar och frågor kan med fördel bollas här och lägger ni in en bevakning på detta forumet så hjälper mailfunktionen till att meddela då nya diskussioner uppstår.

Vi är i denna stund 16 stycken i sällskapet:)

Hur 17 hittar man hit utan att följa din länk från andra forumtråden? Går jag på "forum" i menyn ovan hittar jag ingen undernivå som heter Intressegrupper och Klubbar...

Picture skrev:
Hur 17 hittar man hit utan att följa din länk från andra forumtråden? Går jag på "forum" i menyn ovan hittar jag ingen undernivå som heter Intressegrupper och Klubbar...
Allra längst ner i Forum precis över inloggade medlemmar.

Du kanske har en fin parkettbit i vägen för den biten av skärmen?;)

Gruppmail skickat till alla som anmält intresse för Wermlands Fotografiska Sällskap

Nu har jag skickat ut ett gruppmail angående första träffen till alla er 29 som anmält intresse för WFS. Det går både till er som anmält att ni kan vara med på träffen i Karlstad den 22 januari och till er som inte anmält (och faktiskt också till er som anmält att ni inte kan komma).

Kontrollera om mailet kommit fram, är ni snälla! Olika webmailkonton kan betrakta gruppmail som spam. Hör av er till mig (via mailfunktionen på min profilsida) om ni inte får mailet, så skickar jag det direkt till er i stället.

Mer information om var vi ska träffas kommer inom kort både som inlägg här i forumet och i ett mail. Har ni inte bevakning på forumet så lägg in det och glöm inte att kolla av er e-post de närmaste dagarna.

Till er som inte kan vara med på första träffen så kommer vi att skicka ut information om vad som sades. Kanske blir det utlagt någon bild från träffen här i forumet också...

Nu närmar det sig...

:eek:)

Aj

Jag får tyvärr också ställa mig till en av dom som inte kan komma med den 22:a, jobbar till 16.00 :(

/Anders

Platsen för WFS:s första träff bestämd.

Nu är det klart var första träffen med Wermlands Fotografiska Sällskap ska vara någonstans. Det blir på Värmlands Museum som ligger på Sandgrundsudden i Karlstad. Museet har ett jättemysigt kafé där det finns möjlighet både att fika och att äta. Priserna håller också en rimlig nivå. Det finns en lördagslunch för 75 kronor, vad den innebär vet vi tyvärr inte men det kan vara spännande att chansa, eller hur? Sedan finns det förstås andra rätter att välja på. För att allt ska fungera på ett bra sätt så är vi hemskt tacksamma om ni kan tala om för oss vad ni vill äta senast den 16:e januari (vi måste beställa mat i förväg). Eftersom det är Lotta som bokar så skickar du ett mail till henne (använd mailfunktionen på hennes profilsida) och ange om du vill fika, äta lördagslunch eller om du vill äta någon annan rätt (i så fall måste du själv kolla upp vad det finns att välja på och sedan ange vad du vill ha till Lotta).

Du hittar information om Värmlands Museum på

http://www.varmlandsmuseum.se/index.php?ID=645

Visst verkar det trevligt?

Vi träffas klockan 12.00 utanför muséet. För att ni ska känna igen oss så lämnar vi följande signalement:

Lotta är mörkhårig, 170 cm lång (medtag måttband) och hon bär en handburen kameraväska. Hon har lovat vara klädd i en vit dunjacka som syns på långt håll.

Hans är blond, 176 cm lång och lite rundare än vad han tycker är lämpligt. Han kommer antagligen att vara klädd i en grön jacka. Blå ögon för den som törs gå nära och titta.

Hur länge vi håller på får vi se, men de stänger klockan 17.00 så längre än så blir det inte.

Hittar du inte till Sandgrundsudden och Värmlands Museum? Då finns det en karta här. Glöm inte att anmäla er senast den 16 januari. Mer information om anmälan m m har ni fått i ett mail som gick ut till alla i WFS igår.

Re: Platsen för WFS:s första träff bestämd.

Picture skrev:
Lotta är mörkhårig, 170 cm lång (medtag måttband) och hon bär en handburen kameraväska. Hon har lovat vara klädd i en vit dunjacka som syns på långt håll.

Hans är blond, 176 cm lång och lite rundare än vad han tycker är lämpligt. Han kommer antagligen att vara klädd i en grön jacka. Blå ögon för den som törs gå nära och titta.
Bara för att slå dig i längd kanske jag tar på mig klackarna:)

Håller bussen tiden är jag utanför museét 11.55.

Skulle någon ha missat att anmäla sig så går det nog bra att droppa på så här i efterhand iaf.

Ska bli kul att ses:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar