ANNONS
Annons

Cosina Objektiv

Produkter
(logga in för att koppla)

fletell

Aktiv medlem
Har funderat på att köpa mig ett teleobjektiv ett bra tag nu, men de flesta är ju såå otroligt dyra! Men så hittade jag ett Cosina Objektiv Af 100-400/4,5-6,7 för 3150 kr... Priset verkar ju inte så farligt.

Nu undrar jag bara om det är någon som äger ett sådant eller använt det och har någonting att säga om det!

URL: http://www.scandinavianphoto.se/goto.asp?artnr=36073

mvh Fredrik

Om du ändå är beredd att betala 3100:- så köp något begagnat. Det finns knappt ens halvbra nya zoomar för det priset medan du kan hitta riktigt bra exemplar på beg.hyllorna.

Ett gott råd, köp den inte jag har sett bilder som är fotade med den optiken och dom var verkligen inte till någon glädje för fotografen.Vet inte vad det är för glas i den optiken ,men man kan tro att det är cocacolaglas man använt he he jag bara skojar. Nej jag tror inte att man blir nöjd med den optiken, försök istället att få tag på något fin beg optik.Detta är vad jag tycker, men tycker du att den duger så ska du naturligtvis köpa en Cosinazoom. :cool:

Äumm..
Köp Soligors 100-400 för 2850:- Hos www.cyberphoto.se
Det är samma objektiv. Fast du gillar kanske inte den vita färgen??

Cosina-Voigtländer-Vivitar-Soligor...

Samma tillverkare, olika namn..

Bilagor

• 100-400.jpg
    100-400.jpg
    18.3 KB · Visningar: 181
Det är lite synd att inte frågeställare kan ange vilken fattning som det gäller,det är lättare att ge alternativa svar..
Jag skulle inte köpa ett sådant..
Det finns betydligt bättre grejer att hämta på begagnathyllan hos handlarna..
mvh/gunte..

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar