Annons

16mm video

Produkter
(logga in för att koppla)

styret

Aktiv medlem
vet att det här nog inte passar på fotosidan men jag slänger in en post iallafalll.

är det nån som vet en bra återförsäljare av 16mm videokameror i sverige? eller om det kanske finns ett liknande forum för den typen av frågor som jag kan bli hänvisad till.

MVH Pär

nä okej filmkamera då.
om man nu ska vara tvungen att kunna svänga sej med exakta formuleringar för att få svar. antar (pga Pavel lyckades lura ut det) att man kunde förstå vad jag menade iallafall.

slängde ut tråden åt en vän som undrade men som inte är medlem.

tack pavel.

styret skrev:
om man nu ska vara tvungen att kunna svänga sej med exakta formuleringar för att få svar. antar (pga Pavel lyckades lura ut det) att man kunde förstå vad jag menade iallafall.

Oooppss.. jag kan förstå efter att ha läst min fråga och tänkt igenom formuleringen att den kanske lät sarkastisk eller mästrande.

Det var inte alls min avsikt. Jag vet att det kommer nya tekniker, begrepp och uttryck hela tiden och min fråga var uppriktig. Jag undrade vad det var.

Jag ber om ursäkt för formuleringen..

styret skrev:
nä okej filmkamera då.

slängde ut tråden åt en vän som undrade men som inte är medlem.

tack pavel.

Det var så lite så.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar