Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
?
- Trådstartare tarragona
- Start datum
j2^
Aktiv medlem
Hej får konstiga bågar på bilden när jag lägger in dom i elements9
Utan att kunna se den där bilden i _full_ storlek så är det otroligt svårt att se vad du talar om.
tarragona
Aktiv medlem
Utan att kunna se den där bilden i _full_ storlek så är det otroligt svårt att se vad du talar om.
Hej!!! sändr en ny bild fast dålig som är fotad på min skärm.
Bilagor
j2^
Aktiv medlem
Det är nästan lika omöjligt att se något där. Ladda upp bilden så den kan ses i FULL STORLEK någonstans.
Men okej, man ser en antydan till gradienter. Börja med att se till så att ditt system är inställt på 24bpp färgdjup. Det kan vara så att du kör med 256 eller 65535-färger.
Men okej, man ser en antydan till gradienter. Börja med att se till så att ditt system är inställt på 24bpp färgdjup. Det kan vara så att du kör med 256 eller 65535-färger.
Senast ändrad:
tarragona
Aktiv medlem
Det är nästan lika omöjligt att se något där. Ladda upp bilden så den kan ses i FULL STORLEK någonstans.
Hej !
Menar du att jag ska ändra på datorn ? Eller i elements ?
j2^
Aktiv medlem
Hej !
Menar du att jag ska ändra på datorn ? Eller i elements ?
Gissningsvis på datorn. Sålänge Elements inte har någon egen inställning för färgdjup på förhandsvisningar. Jag har inte använt elements sedan version 4.
tarragona
Aktiv medlem
Gissningsvis på datorn. Sålänge Elements inte har någon egen inställning för färgdjup på förhandsvisningar. Jag har inte använt elements sedan version 4.
Hej !!!!!
Ett STORT TACK för hjälpen. nu är det ok.