Annons

13:15 Var befann du dig?

Produkter
(logga in för att koppla)
Tjusigt! <i>Starring Mumiemonstret</i> och allt... :)

Själv hoppas jag också att jag har en annan 13:15-bild men med min stenåldersteknik vet jag ju inte det än. När ska bilderna vara inskickade? Jag knäpper väl snart ut rullen men sen ska den framkallas.
 
Jag var sen till ett möte och befann mig mellan lunchbordet och duschen. Jag har alltid velat att fotografera korridoren utanför min lägenhet så jag stack ut huvudet genom dörren och gjorde slag i saken.
 
Befann mig tillsammans med dotran på landsbygden utanför Linköping. Bilderna blev till när vi skulle ut och ro.
 
Jörgen skrev:
Jag var sen till ett möte och befann mig mellan lunchbordet och duschen. Jag har alltid velat att fotografera korridoren utanför min lägenhet så jag stack ut huvudet genom dörren och gjorde slag i saken.

That's the spirit!!
Us
 
När är min 13:15 bild. Fikande med föräldrarna ute i sommarvärmen. Inte något mästerverk precis, men jag tycker det är lite sommar-på-landsbygdskänsla.

Ungefär 13:17 upptäckte jag att jag lämnat kameran på ISO1600 efter att ha lekt i mörkret igår kväll.

*suck* att man aldrig lär sig.
 

Bilagor

  • crw_2719_filtered2-mini.jpg
    crw_2719_filtered2-mini.jpg
    41.9 KB · Visningar: 158
Jag blev i det närmaste utskrattad av en jobbarkompis när jag riggade stativ och grejer framför en buss på jobbet och fotade mig själv på väg att låsa upp densamma.
Skulle köra 13.22, så jag fick skynda mig att plocka ihop grejorna efteråt.

Hoppas jag hinner få fram bilderna i vettig tid, ska snart resa bort och valla scouter i en vecka.
 
jag njöt av sol och salta bad. höll på att glömma ta kort eftersom det var så skönt i solen.

lillasyster blev tokig på mig eftersom hon absolut inte ville komma med på något fotografi iklädd bikini... :)

det ska bli kul att se alla fotografier när de samlats ihop!!
 
Vitön utaför muskö typ

Var jag med ett par kompisar, hade riggat telefonen med larm en kvart innan för att hitta ngt bra motiv, fick lite stresskänning så det blev en serie bilder så kanske någon blir bra...

I Stockholms skärgård typ Haninge tror jag det ligger
 
13.10 vaknade man o vad gör man då upp som satan på med linser hmmmmmm fotografera jaha kollar ut genom fönstren nja.......*s* ja ni ska få se när rullen framkallats.....typ tisdag natt.....det är i alla fall väldigt mycket 13.15 kan jag avslöja.

/magnus
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.