Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

120 film Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)
Precis köpt en Rolleicord V, och tänkte införskaffa mig lite 120 film. Köper oftast min 135 film på Cyberphoto, då de är billiga och har hyffsat urval. Nu har de dock inte så mycket 120 film, så undrar om det finns några bra butiker här i Stockholm, gärna nära T-centralen, som säljer inte allt för dyrt, och har lite att välja på?

Föredrar att slippa köpa 5 pack, då jag inte fotar allt för ofta, och vill testa lite olika filmtyper.

YFO sade säljaren senast jag köpte film där att de kanske borde sätta upp en skylt - "Vi säljer fortfarande film!". Ligger något i det... Man måste oftast beställa film eller ta sig till YFO för att få något att sätta i kameran...

Sist jag köpte film där hade YFO fortfarande lite mer "udda" film, hur länge till vet man dock inte...

Sergelfoto på Mäster Samuelsgatan (bakom Åhlens) har fortfarande lite film hemma, jag tror även de har 120 film i lager. Närmare T-Centralen än så kommer du nog inte ;-)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar