Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

10k

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag måste göra er besvikna. I siffran ingår folk som ansökt om medlemskap men som angett en felaktig mailadress och därför inte aktiverat sitt medlemskap.

Det antalet är en bra bit över hundra men jag håller på att radera dessa ansökningar.

Men som sagt, snart där.

Borde man kanske inte radera de medlemmar som inte varit inloggade på en viss tid eller något sådant. Ibland ser man medlemmar som inte laddat upp några bilder som varit inloggade en gång för ett halvår sedan. De är nog ganska många...

Hotmail tror jag kör med tre månader av inaktivitet innan de raderar någon.

Det kanske inte stör att ha inaktiva medlemmar i och för sig. Vad tycker ni?

elmfeldt skrev:
Jag måste göra er besvikna. I siffran ingår folk som ansökt om medlemskap men som angett en felaktig mailadress och därför inte aktiverat sitt medlemskap.
Va faan, falsk marknadsföring. Nåt för Sverker;-)

Bauer skrev:
Av 10011 medlemmar är 50 st. bara inloggade
Inte särskilt många??

Eftersom man kan göra rätt mycket på sajten utan att vara inloggad så är min/vår erfarenhet att en stor del av besökarna på sajten kör oinloggade. (Alla använder inte cookies.)

Avdessa är ett antal medlemmar, och en del inte.

Fotosidan har i snitt (under september) 3700 besökare per dag som spenderar i snitt 14 minuter på sajten. Antag att 90% av dessa besöker sajten på 8 av dygnets 24 timmar. Någon med miniräknare kan nu räkna ut hur många som är inloggad i snitt/samtidigt.

-Thomas som sov på matematik lektionerna

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar