Annons

10 månader med gatufotopoolen

Produkter
(logga in för att koppla)
Det kommenteras ju så dåligt i gatufotopoolen. Därför lägger jag hellre mina bilder i gatufototråden.
 
Är absolut inte gatufotograf, även om jag provat lite. Ganska kul.

Jag är ofta inne och tittar både i poolen och i tråden, mycket fina bilder på båda ställena. Men kanske blir det för mycket bilder i tråden på bekostnad av poolen som några redan påpekat. Samtidigt som tråden ju håller hög klass och kanske visar bilder som annars inte skulle visats...inte lätt.

Kommer fortsätta att följa er. Och då och då kasta in ett alster..

/Arne
 
Jag tycker att man ska stänga tråden med hänvisning till poolen.

För övrigt, det går inte att kommentera i poolen!

En annan tanke - tryck ihop länkarna (ta bort mellanrummen) i poolen så att man kan se fler bilder.
 
Artificiell skrev:
En annan tanke - tryck ihop länkarna (ta bort mellanrummen) i poolen så att man kan se fler bilder.

Jag har försökt några gånger men inte lyckats än men jag är usel på sån kod så jag ska se om jag hittar nån som kan hjälpa till. Det kommer så småningom..
 
dJb skrev:
Jag har försökt några gånger men inte lyckats än men jag är usel på sån kod så jag ska se om jag hittar nån som kan hjälpa till. Det kommer så småningom..

Jag lyckades fixa det.

Och Bengan fick med sin Winogrand också.

Alla nöjda? Nu är det bara att pusha mer för poolen och försöka öka aktiviteten.

/D
 
mohei skrev:
Det kommenteras ju så dåligt i gatufotopoolen. Därför lägger jag hellre mina bilder i gatufototråden.
Jag kan på sätt och vis förstå det. Men jag vill gärna tro att många bilder och många kommentarer i poolen är att föredra framför en tråd. Om inte annat för att poolen är det korrekta forat och för att bilderna i poolen är större ;)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.