Annons

1:a April Big Air Tävling i Arvika

Produkter
(logga in för att koppla)
Din sista bild är helfräck. Jag hade inte en chans att ens försöka komma i närheten av såna bilder..

murdoc skrev:
En actionsport-träff skulle vara jättekul. Nu försvinner väl snön i rasande fart men det finns ju MTB, skate, BMX m.m.
BMX och skate lät trist och svårt.. MTB-bana finns precis i skogarna runt stugan så det har jag tjuvtränat iaf (både plåtandet och cyklandet så jag kan vägarna:)) Fast något vore kul framöver, kanske på mindre myggtäta ställen än MTBbanan iaf..

Av förklarliga skäl blev det inte många bilder idag. Snön vräkte ju ner, men det var toppen iaf att få med Pontus i alla backar inkl svarta utan att behöva skidor själv.

Bilagor

• sno.jpg
    sno.jpg
    45.3 KB · Visningar: 74
Snygga bilder ni lagt upp!

Så du har beställt en 50/1,7, Tommy? Gav du upp E-bay? Visst är det kul med nya grejer!

Tommy - har du kontakt med de ansvariga på Westombanan? Det vore roligt att höra om det skulle gå att få fotografera där under någon tävling. Där finns ju rejält med chanser till actionbilder. Dessutom kanske vi kan anmäla en viss person (eller två om jag tänker efter) till någon av tävlingarna? Det finns ju några med rallytendenser inom WFS! Ingen nämnd och ingen glömd.

WFS) (Picture skrev:
Så du har beställt en 50/1,7, Tommy? Gav du upp E-bay? Visst är det kul med nya grejer!

Närå, det blev en 50/1,7 från eBay. En butik som hade en för $90 med "Buy-it-now" så jag slog till.
$107 ink.frakt och plus ev. moms. Inte så billigt men fick inte tag på nån i Sverige över huvudtaget. =(

Den som säger att man inte kan köpa lycka har aldrig fotograferat.. ;o)

/Tommy

murdoc skrev:
...Falleberget för en massa år sen men som revs..eh..ja..nångång på 80-90-talet.
Du hade rätt förresten, det var Falleberget jag förväxlade med Rackstadsbacken. Hittade en hel klippbok om bl.a den backen i vårstädningen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar