Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
”shake it, shake it like a polaroid” Vilken låt?
- Trådstartare mipert
- Start datum
törnan
Aktiv medlem
mipert skrev:
Tack.
”Hey Ya”
by OutKast
är svaret
Snarare halva Outkast, André, eftersom deras senaste skiva är två soloalbum som säljs tillsammans.
/Viktigpetter
pablito
Aktiv medlem
http://www.sr.se/p3/diverse/appdata/klubb/sounds/klubbc.ram
/ lite offtopic, men ändå. Möjligen årets gungigaste housemix av Axwell på P3 Klubb. Realplayer erfodras.
/ lite offtopic, men ändå. Möjligen årets gungigaste housemix av Axwell på P3 Klubb. Realplayer erfodras.
pelin
Aktiv medlem
Skaka eller inte skaka?
Jo precis Joacim, visst är det väl så att man inte ska skaka polaroidbilden? Jag tänker mig att emulsionen skakas runt då och att bilden riskerar att bli suddig. Eller? Tänker på det varje gång jag hör låten. Att folk ändå skakar bilden handlar kanske om att de vill att den ska torka. Men det man väntar på med polaroidbilder är väl att de ska "framkallas"... Eller? Inte torka iaf.
Hmm...
Någon som vet säkert så att jag kan få detta bekräftat?
Jo precis Joacim, visst är det väl så att man inte ska skaka polaroidbilden? Jag tänker mig att emulsionen skakas runt då och att bilden riskerar att bli suddig. Eller? Tänker på det varje gång jag hör låten. Att folk ändå skakar bilden handlar kanske om att de vill att den ska torka. Men det man väntar på med polaroidbilder är väl att de ska "framkallas"... Eller? Inte torka iaf.
Hmm...
Någon som vet säkert så att jag kan få detta bekräftat?