Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

åska

Produkter
(logga in för att koppla)
Det var inte svar på min fråga.Jag ställde en fråga om det var fler än jag som plåtar åska då menades åsknedslag.
 
Blixtnedslag kanske, men dom är ju så korta, och i år har det knappt varit några åskoväder hos mig.
 
jo tack... jag är väldans sugen på det. Har gjort en del mindre försök men inte lyckats. Bästa tiden är ju såklart att fota blixtarna på kvällen/natten... men då behöver man ju sova för att orka med det vanliga kneget.
 
jag ställde frågan då jag hade tyckt det var roligt om man var lite fler som åkte ut o plåtade blixar.

Har själv hållt på med detta sedan-96
 
Får fan testa på det nångång nu när man bor här nere på inlandet och stormarna här e fan sanslösa jämnfört med de i Sverige...
 
Kommer det ett oskvärder och det är klart och mörkt så komemr jag inte tveka att försöka fånga det på bild.

Har du några tips på hur man bäst fångar en blixt?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.