Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

är Acer CR-6530 nåt att ha??

Produkter
(logga in för att koppla)

Leuchdioden

Medlem
Tjenare.. har börjat fotografera lite med mina föräldrars kamera som dom vill ha tillbaka nu :(

så jag har kollat runt lite på kameror.. tänkte lägga runt 2k..

kameran jag har använt är på 6 megapixel och jag är nöjd med bilderna jag tar med den.. jag tänkte fortsätta ta likadana bilder som jag tagit än så länge.. lite på utflykter och sådant, fester och närbilder på blommor.. kameran jag tittar på är en
Acer CR-6530

http://se.pricerunner.com/photography/digital-cameras/314866/prices

vet ni något om denna??

Hej,

så här skrev en svensk fototidning om den som slutsats: Om man kan stå ut med svagheterna är Acer CR-6530 avgjort en kamera att överväga om man vill ha hög upplösning till ett lågt pris.
Minus var "långsam och instabil2 och "kan felexponera".

/ Janne

hittat att den kameran äter batteri.. så den blir det inte.. om ni har några andra tipps på kamera med bra batteritid, liten och nätt och bra bilder så är det bara o skriva..

Hejsan!

Hade en CR6530 innan, den blev tyvärr stulen. Var nöjd med den, tog faktist rätt bra bilder, men video-funktionen var kass.
Men för pengarna är den helt klart värd. 6Mpix (faktist inte så gryniga vid den upplösningen heller), laddare, batteri, massa omkopplingar, 64MB minne.
Helt klart prisvärd i mitt tycke.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar