Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Önskas: Fler recensioner.

Produkter
(logga in för att koppla)

Linmajon

Aktiv medlem
Jag skulle önska att fler skrev några rader på recensionssidorna vad de tycker om grejorna de har.
Tack för ordet...:cool:

Instämmer...

P. S Är det fler som har en Nikon CoolScan IV hade jag varit mycket tacksam om ni recenserade den också.

Recensionerna kommer att öka först då det finns en uttrycklig efterfrågan, dvs. någon slags lista där man kan skriva in vilken produkt man vill ha recenserad.

Det är ju mycket roligare att skriva en recension när man vet att någon behöver den.:)

Apropå det, här är några grejer som jag gärna ser recensioner på:

Lupp Peak 4x för mellanformat
Lupp Pentax 5,5x för mellanformat
Mamiya Sekor 120mm/4,0 Macro
Sigma 105mm/2,8 Macro och 180/3,5 Macro

Bra idé, att ha ett ställe att skriva upp vad man vill ha recenserat, eller t.ex så här "jag funderar på att köpa en "Danik 3100, maila gärna mig om du har en sådan och synpunkter på den"

Jag tycker man kan skriva en recension ändå. Ofta vet man inte vilket märke man ska välja, eventuellt modell osv. Personligen tycker jag det är intressant att läsa alla scannerrecensioner även om det för tillfället lutar åt en CoolScan IV.

Visst skulle jag kunna skriva recensioner på alla prylar jag testat senaste 25 åren, men 80-90% av dessa recensioner skulle aldrig bli lästa av någon. Fullkomligt bortkastad tid alltså.

Bättre då med en funktion där man kan önska sig recensioner.:)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar