Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ögonstyrd autofokus
- Trådstartare Bertil B
- Start datum
Snapphaneledaren [E.F.S]
Aktiv medlem
EOS 30:ans ögonfokus fungerar mycket bra, till och med bättre än min EOS 3:a men det kan bero på att i EOS 30 sitter 7 AF-punkter och 45 i EOS 3:an.
Glasögon är den däremot känsligare mot det finns ett special ögonmussla som jag inte kommer ihåg beteckningen på som är väldigt stor och täcker för sidan för att minska ströljus och annat som uppkommer när man använder glasögon.
Glasögon är den däremot känsligare mot det finns ett special ögonmussla som jag inte kommer ihåg beteckningen på som är väldigt stor och täcker för sidan för att minska ströljus och annat som uppkommer när man använder glasögon.
Jag har aldrig haft problem med ögonstyrningen i Eos 5:an (har haft tre olika). Men den var lite långsam för att vara nyttig. Inte i någon av mina två Eos 3r fick jag ögonfokusen att fungera med mina ögon.
Ögonstyrning är bra för dem som det funkar för.
.Z.
Aktiv medlem
froderberg skrev:
Jag har aldrig haft problem med ögonstyrningen i Eos 5:an (har haft tre olika). Men den var lite långsam för att vara nyttig. Inte i någon av mina två Eos 3r fick jag ögonfokusen att fungera med mina ögon.
Har använt EOS-5 & håller med Magnus om att ögonstyrningen på den är lite väl långsam, dock så ska EOS-30 vara snabbare i det fallet.