Tystnaden förvånar mig.
Jag förstår inte hur det kan vara så här tyst efter något sånt här.
Som jag skrev i artikeln. Skäms. Skäms tamigfan.
För inte står väl folk upp för för ett sådant beteende som Terje visat?
Vad är det som tar emot så förbaskat mycket för de människorna som fortfarande gick emot fantasidrevets letande efter orätt, och säga "nej det här tycker jag inte var okej".
Varför ska det vara så svårt att mötas på den punkten?
Känner de att de sviker Terje?
Jag vet inte hur jag ska tolka deras tystnad. Och jag gottar mig inte speciellt i den. Ej heller om de har stake nog att komma tillbaka och yttra något om Terjes fula spel, kommer jag peka med finger och säga, vad var det jag sa.
Jag kommer inte säga någonting om dom vågar komma tillbaka.
Men tills dom inte gör det. Så kan jag säga det igen. Skäms. Skäms tamigfan!
Jag håller med dej.
Det är skrämmande att det är så tyst.
Här, på fotosidans forum borde de högsta rösterna höras. Det är här man skulle vara mest aktiv i sökandet efter vad Terje H egenligen har sysslat med. Här skulle nästintill alla vara intresserade av att uppföljningar görs osv.
Fotosidans medlemmar skulle, enl. min åsikt, rosa Flashbackgrävarna för det enorma arbete de har utfört (och, vad jag förstår, fortfarande utför)
Det är stora och viktiga frågor det handlar om tycker jag.
Upphovsrätt
borde intressera alla som publicerar egna bilder eller texter.
Manipulerande av bilder/plagierande av texter
får man göra det utan att ange vad man gjort? Borde vara en stor och viktig fråga för bl a fotografer.
"Idol/Geni"
får man inte kritisera någon som är tongivande och allmänt betraktas som nyskapande och/eller förebild.
.
Whisselblower
hur behandlar man den/dom som misstänker att något inte står riktigt rätt till?
Och som dessutom har "balls" nog att föra fram sin/sina misstankar.
Dessutom borde det vara intressant att diskutera försäljning av det egna materialet. Är goda försäljningssiffror (= pengar) och uppmärksamhet i t ex media värt vad som helst? T o m värt att riskera hela sitt renommé för.
Detta är bara exempel på ämnen som borde diskuteras livligt på denna tråden/sidan. Det hade varit ett sundhetstecken.
Som sagt, man undrar - varför denna tystnad??