keckax
Aktiv medlem
Här tror jag du har väldigt fel. Fast det är nog betydligt svårare nu för tiden.
/Karl
Karl; historia är historia!
/K
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Här tror jag du har väldigt fel. Fast det är nog betydligt svårare nu för tiden.
/Karl
/K
OKKarl; historia är historia!
/K
/K
Man brukar säga att det är vinnaren som skriver historien.
Vem är då utan synd?
Menar du att Terje är oskyldig, och att Wikipedia sysslar med historieförfalskning?
NejMenar du att Terje är oskyldig, och att Wikipedia sysslar med historieförfalskning?
Wikipedia får väl alla ändra i?
Att utelämna fakta är varken bedrägeri eller fel.
Just den här texten:Menar du att Terje är oskyldig, och att Wikipedia sysslar med historieförfalskning?
Nej
Jag menar att det som är borttaget är ngt som kan vara besvärande till den grad att det är svårt att ställa sig upp igen. Och det tycker jag inte att Wiki skall stödja.
Men det kan gott stå att Terje har blivit påkommen med att otillåtet klippa in andras bilder i sina egna. Lite kort och torrt.
Wikipedia får väl alla ändra i?
Att utelämna fakta är varken bedrägeri eller fel.
Om det bara skulle lite kort och torrt att TH råkade bli påkommen med sitt fusk, och inget om uteslutningar ur N, tillbakadraget pris etc, borde det vara likadant för t.ex Lance Armstrong - en bra cyklist som råkade bli påkommen med otllåtna preparat i kroppen, men inget om segrar i TdF och hur de hanterades.
Du får ursäkta, men det känns minst sagt lite tunt ...
Jo jag tycker att även det skall vara med i texten.Om det bara skulle lite kort och torrt att TH råkade bli påkommen med sitt fusk, och inget om uteslutningar ur N, tillbakadraget pris etc, borde det vara likadant för t.ex Lance Armstrong - en bra cyklist som råkade bli påkommen med otllåtna preparat i kroppen, men inget om segrar i TdF och hur de hanterades.
Du får ursäkta, men det känns minst sagt lite tunt ...
Se #5440Ja alla människor som gjort dumma, brottsliga eller otrevliga saker borde ta bort det och ändra Wiki. Så att alla verkade vara trevliga.....vissa här tycker att det ska vara så
Se #5440
Jag tycker att det skall stå men håll det textmässigt sakligt.
Uppriktigt sagt så skiter jag i vilket. JAG vet ju vad Terje har gjort.Och jag antar att det är du eller Terje som bestämmer vad som är textmässigt sakligt