Annons

Årets läsarbild (Expressen)

Produkter
(logga in för att koppla)

-big kahuna-

Aktiv medlem
Hej vänner,

tänkte ta tillfället i akt att få skryta lite eftersom jag idag med denna bilden http://www.airliners.net/open.file/1134244/L/ fick utmärkelsen årets läsarbild av Expressen. Jag är så klart oerhört stolt och glad för den utmärkelsen. Även på världens största flygdatabas www.airliners.net har bilden fått utmärkelsen "photographers choise award" och har haft över 200.000 unika visningar på drygt en månad.

mvh Fredrik
 
Grattis till bilden och utmärkelsen!
Förutom att det är en sensationell bild så är det väldigt bra kvalité på den.
(Bra att du ringde också!)

/Göran
 
Grattis!


Strålande bild och grattis till priset, har inte sett de andra bilderna men det måste ha varit en promenadseger.

Har för övrigt flugit samma flight till KL som den på bilden, trevligt flygbolag och riktigt trevligt med Sto-KL non stop.
 
Grattis till bilden, utmärkelsen och pengarna.

Min svåger sitter på den flighten just nu. Tur att han inte såg bilden innan han åkte, han är flygrädd och har haft resfeber i veckor.
 
Grattis!

En riktigt bra bild! Ljuset, skärpan, kompositionen, allt stämmer! Men vad var det ssom orsakade felet i motoron egentligen? Någon som vet?

Mvh
Petri
 
Vilken otroligt tur att stå på rätt plats och med kameran mot planet och dessutom få till en perfekt skärpa. Hmmm, polisen har inte hört av sig angående misstänkt sabotage?

Inte alls avundsjuk.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.