Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Åka utomlands och köpa ny kamera

Produkter
(logga in för att koppla)

EdvinssonH

Ny medlem
Hej. Jag är alldeles gröngöling och ska åka till Florida ett par veckor i mars. Funderar på att där införskaffa mig en systemkamera då elektroniken överlag är billigare där. Men nu står jag och trampar och undrar vad jag ska välja i djungeln av kameror. Är det någon som har något tips på en bra systemkamera för en gröngöling som vill utveckla sitt amatörfotograferande de närmaste åren. Tänker mig prismässigt max 8000. Fotar mest natur och djur.
 
Hej. Jag är alldeles gröngöling och ska åka till Florida ett par veckor i mars. Funderar på att där införskaffa mig en systemkamera då elektroniken överlag är billigare där. Men nu står jag och trampar och undrar vad jag ska välja i djungeln av kameror. Är det någon som har något tips på en bra systemkamera för en gröngöling som vill utveckla sitt amatörfotograferande de närmaste åren. Tänker mig prismässigt max 8000. Fotar mest natur och djur.


Hej! Jag har inhandlat en Nikon D90 med 18-105 VR optik som jag hittils är mkt nöjd med. Har tänkt att allt eftersom bygga på med anna optik. Paketet kostar ca 7990 kronor här i Sverige och det är ca 1500 kr billigare i USA . Har kollat då jag tänkte be min bror köpa en i Usa då han snart ska åka dit. Tyckte efter mkt funderande att det kändes tryggare att köpa en här hemma ifall det skulle bli ngt strul. samt att jag bytte in min gamla utrustning och fick ett bra slutpris.

Det finns även många begagnade att köpa men de ligger rätt högt i pris om man jämför med vad en ny kostar idag.

/Åsa
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.