Annons

Är Lowepro Mini Trekker för liten för en kamera med vertikalgrepp?

Produkter
(logga in för att koppla)
Nej, den funkar. Locket är ganska formbart efter utrustningen.. Jag hade min 1n med motor på i en sådan för några år sedan. De nyare modellerna är betydligt bekvämare att bära än de äldre, tack vare bättre polstring på bärselarna.

Hmm.. undra om jag inte har någon bild på det..

Fan.. vilket minne man har.. ;)

Inte den bästa vinklen för att visa... men dock..

Bilagor

• minitrekker.jpg
    minitrekker.jpg
    44.2 KB · Visningar: 240
CompuTrekker kanske? Likadan som Minin men med plats för laptopen och bättre axelremmar. Dessutom var den något billigare än MiniTrekker när jag köpte min.

//David

Schysst.

Jag var lite osäker på om det skulle bli en allt för vass bula där blixtskon tar i locket.

Vill komplettera min Nova 5 AW och Orion Trekker med en ryggsäck som passar bättre när jag tar mig fram med cykel.

Jag hade min F5:a i min Mini Trekker utan problem. Tyvärr var det som Jesper sa att den var på tok för obekväm på ryggen, och särskilt när den var fullastad. Det kändes som den var lite för kort för min rygg. Det blev inte riktigt jämt tryck mot ryggen.

Men den nya modellen kanske är bättre byggd att bära på ryggen. Det vore ju konstigt om dom inte lärt sig än. Det är ju trots allt en ryggsäck.

Nu när jag fått mer info verkar CompuTrekker plus AW passa mig bra. Lite högre i pris men ändå OK.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar