Annons

Är detta objektiv för min kamera?

Produkter
(logga in för att koppla)
Rajala är helt oki - största felet med dem är att websaldot sällan stämmer och att de ibland har lite strul med sin mail - med andra ord: Butiken är bra, webtjänsterna är sämre.

Rajala är helt oki - största felet med dem är att websaldot sällan stämmer och att de ibland har lite strul med sin mail - med andra ord: Butiken är bra, webtjänsterna är sämre.

Okej, för det blir över internet som jag ska beställa det på då jag bor lite avsides. Finns bara onoff och expert här och dom vägrar jag köpa något av.

Mvh Linda

Okej, är det en bra sida?
Mvh Linda

Det är en pålitlig firma, med långa anor i Finland och många butiker. Endast i Åbo finns 4st Rajalabutiker tror jag... Rajala bröt sig in på svenska marknaden ifjol genom att köpa upp FotoVideo, av vad jag förstått. Eftersom jag bor i Finland vet jag inget om Fotovideo, men allt tyder på att de är lika seriösa som Rajala är i Finland...

Det är en pålitlig firma, med långa anor i Finland och många butiker. Endast i Åbo finns 4st Rajalabutiker tror jag... Rajala bröt sig in på svenska marknaden ifjol genom att köpa upp FotoVideo, av vad jag förstått. Eftersom jag bor i Finland vet jag inget om Fotovideo, men allt tyder på att de är lika seriösa som Rajala är i Finland...

FotoVideo var bra och rajala är också bra.

..

Oj, nu blev det lite att tänka på. Net on Net har den för 2400kr tror jag det var.
Känns viktigt att det inte blir för dyrt då jag har väldigt lite pengar men jag vill heller inte köpa något som inte är bra.
Objektivet blir det.
Så om ni fick välja var ni skulle köpa det, var skulle det då vara?

mvh linda lahger

Oj, nu blev det lite att tänka på. Net on Net har den för 2400kr tror jag det var.
Känns viktigt att det inte blir för dyrt då jag har väldigt lite pengar men jag vill heller inte köpa något som inte är bra.
Objektivet blir det.
Så om ni fick välja var ni skulle köpa det, var skulle det då vara?

mvh linda lahger

Hugget som stucket, men Rajala i det här fallet. Ring och hör lagerstatus först, om du är osäker. Samtliga aktörer som är nämnda i denna diskussion är väletablerade.

...

Vill tacka er som skrivit till mig idag och hjälpt mig.
Har varit inne på andra sidor förut och där har dom absolut itne varit trevliga när man ställer "nybörjar" frågor.
Är jätte tacksam för alla svar och jag känner mig säker på detta objektiv.
Ett stort tack till er

Mvh Linda Lahger

Hej, Tänkte skriva och berätta hur det gick med objektiv köpet.
Jag gjorde en ändring och följde det jag är mest intresserad av och det är närbilder.
Så jag köpte mig ett Canon EF-S 60/2,8 USM Macro ist.
Mvh Linda L

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto