Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Äntligen lite förnuft, vad gäller PuL...

Produkter
(logga in för att koppla)
Det ack så efterlängtade pm'et. Notera nu vänligen att det blivit lite hastigt sammanställt samt att en hel del exkluderats då jag fokuserat på det som kan vara av intresse för fotografer (för att få en helt tydlig bild skulle jag även velat gå igenom den tidigare propositionen samt vissa utredningar). Vad jag försöker säga är att det här ger en hyfsad bild av vad som antagligen blir nytt men ingalunda en fullständig bild av PUL. Jag låter texten ligga uppe i några dagar.

http://www.karlberget.se/pul.pdf

/Marcus

Klockrent, Marcus!
Tack för ditt arbete med detta.

Denna pdf borde läggas upp på nyhetsplats på Fotosidan!

Tack. Förhoppningsvis publicerar fotosidan en annan av mina texter som tar upp både PUL och lite annan problematik som normalt diskuteras här i forumet.

Tack Marcus för att du sammanställde det, uppskattas enormt. Härligt med folk som kan och gör något av det. =)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar