Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Äntligen blev det 350D kittet

Produkter
(logga in för att koppla)
och ang sökaren... En digital systemkamera är preceis som en analog system kamera.... du komemr märka att sökaren är det bästa sättet att fotografer a med...

Welcome to the big leauge
 
Kalle_B skrev:
. låter inte så lockande... och dom andra manualerna har jag slängt.. men ett tips är att fråga om du kan få köpa den Norska/danska/engelska manualen.... följer med alla som säljs i sverige...

så sant
får nog jaga den Norska
 
Grattis till kameran,
Vad det gäller minneskort så har jag både Extreme III och Ultra II och märker ingen skillnad alls i något läge, men nu har du ju redan köpt.
 
Harry_ skrev:
så där då
nu sitter jag här men min 350D o kittobjektivet
det tog 2dagar från Luxenburg hem till mig

betalade exakt 7016:50 inkl frakt o transportförsäkring
jag kunde få den 110:- billigare men jag valde att betala vid leverans
billigare än så blir det svårt att hitta tror jag
men det va snålt av Canon att inte skicka med minne så kan kunde komma igång direkt
nu ska jag åka o köpa väska o 1GB kort

7000:- för en eos 350d, kan du möjligt vis länka försäljaren? Jag funderar och på att slå till snart. Köper man billigast i sverige så får man väl ge ca 8000kr... I sådant fall så får man ju 10kr extra per mil...
 
Re: Re: Äntligen blev det 350D kittet

FredrikPajala skrev:
7000:- för en eos 350d, kan du möjligt vis länka försäljaren? Jag funderar och på att slå till snart. Köper man billigast i sverige så får man väl ge ca 8000kr... I sådant fall så får man ju 10kr extra per mil...

va konstigt
nu kostar den
7709:- inkl frakt

http://www.topvision-online.de/defa..._NAV=&CMS_PAGE=39&cProductDetailID=2100832914

jag betala 7016:50 till UPS killen som var här
han fick lite dricks oxå 7020:- ;)
 
fick du ingen manual? i den står det hur man gör..

knappen på höger sida om skärmen har du en knapp med symbolder som föreställer: klocka/tidtagar ur, fyrkanter i rad

den knappen ställer in självutlösare, serie tagning, enkelt kort
 
ska slutaren stå på "buLb" om man inte ska använda?

väntar på min bruksanvisning ;)

låter eran kamera oxå när man skakar den
gångjärnet till inbyggda blixten sitter lite löst tycker jag
 
Harry_ skrev:
ska slutaren stå på "buLb" om man inte ska använda?

väntar på min bruksanvisning ;)

låter eran kamera oxå när man skakar den
gångjärnet till inbyggda blixten sitter lite löst tycker jag


blud är när du vil ha en slutar tid längre än 30 sek till oändlighet. fotar blixtar ock så.


jepp det är blixtens gång järn som skakar.
helt normalt.
 
några väskar till kameran som ni kan rekommendera
vill inte ha så stor
bara kameran o objektivet får plats är jag nöjd
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.