ANNONS
Annons

¨Såg en sak på Ikea idag..

Produkter
(logga in för att koppla)

M_Holmberg

Aktiv medlem
I dag så var jag med familjen på Ikea och shoppade lite nya sängar. På barnavdelningen så blev jag kvar en liten stund på grund av att jag så ett lektält vid namnet Koja. Jag tror att det skulle kunna funka riktigt bra som produkttält vid produktfotografering. Det var billigt också. Lite mönstervar det på framsidan av tältet där öpnningen är, men det gör nog inget. För övrigt så är det gjort av mjölkvit plast.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stor...11&categoryId=16164&chosenPartNumber=20072454 Klicka på "förstora bilden" för en bra bild av tältet.

Kan kanske vara något.

AHA! ;o)
Tack för svaren! Det var ju skitbra tips! Inte för att jag plåtar mycket produkter men en del gör man ju o då är det kanon! Har dessutom en sån vit tvättsäck hemma redan! *hi hi* Stativ och 500W-lampor har jag med, så det är väl bara att tuta o köra då?! Måste prova den vid tillfälle.

Fast sån där reflektorskärm har jag inte skaffat än, var gör man det billigt då?

Sen skulle det ju vara praktiskt med ett frontskydd, men då kan man ju ta av samma tyg som det är på tvättsäcken o klippa hål för kameran!?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar