Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Låna ut ett kamerahus i helgen?

Produkter
(logga in för att koppla)

david-feldt

Aktiv medlem
Jag har precis fått lite nya prylar till min kameraväska. Och medans jag "väntade" på mina saker så lämnade jag in min 20D för rengöring. Väntar fortfarande efter 12 dagar på att dom skall ringa och säga att jag kan hämta den. Men min stora fråga är: är det någon som har ett Canon hus som ligger och "skräpar" som man kan tänka sig låna ut(OBS endast stockholmsområdet)?

Det spelar ingen roll om det är analogt eller digitalt. Jag har film till den analoga huset.

Är väldigt sugen på att testa mitt nya Sigma 70-200 2.8 objektiv.

/David

Senast ändrad:
Stockholmare är det ondt om.....

tydligen....men här i Stenungsund finns en EOS 30 som du kann låna.
/Erik J

Tack ändå! Man får väl hålla sig lite då. Vänta tills mitt kamerahus kommer tillbaka från service....

/David

Ståkkolmare är det nog gott om... men de är inte speciellt generösa och villiga att ställa upp för nån annan... Det är ju allmänt känt...

WFS) (Graylingman skrev:
Ståkkolmare är det nog gott om... men de är inte speciellt generösa och villiga att ställa upp för nån annan... Det är ju allmänt känt...

Här handlar det väl snarare om brist på tillit, vilket kanske inte är så konstigt nu för tiden.

Jag skulle gärna låna ut min 10D till David (som jag känner väl), men tyvärr (tyvärr i det här fallet) så blev den såld nyligen och 20D behöver jag själv.

Då har man fått veta att jag kanske kan hämta min kamera idag eller imorgon!

YES! Då blir det lite Amerikansk Fotbollsfotografering i helgen.

/David

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar