Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Stockholmsfototräff?

Produkter
(logga in för att koppla)

HenningE

Aktiv medlem
Det var ju ett tag sen ni hade någon sådan, och då kunde jag inte vara med... det vore väl kul att organisera en höstvandring någonstans med tema... höst?
 
Jag är med!

Så länge det är på en helg..och inte helgen om 14 dagar (12-13 oktober).

Förslag till natur: nacka reservatet.
 
Det är ju tänkt att köras en tävling på fotosidan nästa helg, får dock se om David hinner få allt klart... Det kanske går att kombinera (tävlingen är tre teman på tre dagar, nytt tema lägs ut innan 18:00 fredag, lördag & söndag), det vore ju iaf tråkigt om det krockade.

/Niklas

(alltså helgen 4-6/10)
 
Tävlingen är en slags "online spinn-off" på ett klassiskt fotomaraton, så det är nog ganska kul att vara några stycken som går runt och letar själva.

Jag kan t.o.m. ta på mig att SMS:a ut teman om ni blir ett gäng.

Det är nog bara jag som vet att det är tänkt att bli en tävling nästa helg :)
 
Jag förslår att träffas någonstans centralt (sergels torg /centralen e.l.), och sedan kan vi gemensamt ta oss till något fotomål. (förslag?)

En annan möjlighet är att göra s.k. "stickwalking" dvs at man kastar en pinne, och sedan beger man sig i den riktning pinnen pekar så rakt som möjligt, så länge som man orkar... då borde man också kunna hitta gömda fotoskatter ;)
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.