Graal
Avslutat medlemskap
Ja kanske kan vi också hjälpa varandra att fota folk på stan, som fotosidesmedlemmar gjort i Stockholm t.ex? Min tanke är att gatufotointresserade i Växjö-Kalmar-Karlskrona med omnejd träffas några gånger per år för att ta bilder i gatufotografins anda (som det så vackert heter). Om vi börjar med någon av dessa tre städer (som ju ligger inom 10-12 mils avstånd) och efteråt tar en öl eller liknade tror jag vi skulle kunna få igång något som kan bli både intressant och kul. Sedan kan man givetvis tänka sig andra städer än dessa tre men det får intresset visa. Det här är inte meningen att bli någon förening utan en enkel sammanslutning som träffas några gånger per år och personligen skulle jag tycka det vore roligt om det kunde resultera i någon slags utställning framöver.
Har du några tankar/idéer/frågor kring detta så kanske vi kan få till någon träff helt opretentiöst via detta forum? Har själv fått upp ögonen för gatufotografi igen efter att i många år varit frälst på annan typ av fotografering.
Har du några tankar/idéer/frågor kring detta så kanske vi kan få till någon träff helt opretentiöst via detta forum? Har själv fått upp ögonen för gatufotografi igen efter att i många år varit frälst på annan typ av fotografering.