Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Eugen Extremo von Scannermann ?
- Trådstartare Stisse
- Start datum
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Om jag inte missminner mig så var väl han en dubbelidentitet här på fotosidan.
Galaxens President
Avslutat medlemskap
Jag antar att hans sanna identitet lär förbli en hemlighet?
Stisse
Aktiv medlem
elmfeldt skrev:
Stämmer, det var en dubbelidentitet.
Betyder det att han var utkastad här ifrån ? eller finns han med annat namn ?
Piha
Aktiv medlem
Stisse
Aktiv medlem
Klart det måste vara han, synd bara att han inte verkar vara aktiv längre
Galaxens President
Avslutat medlemskap
En wannabe kanske?
urbano
Aktiv medlem
Galaxens President skrev:
En wannabe kanske?
Eugen Extremo von Scannermann är en legend. En sann kostnär som egensinnigt valde märklig och vacker musik till sina mästerverk. Vem han är? En som vet svaret kan vara Stigbert Jernheim från Västernorrland. Men han har tyvärr loggat ut (för gott?) från fotosidan.
/U
Sven AE
Aktiv medlem
Knappast. Om nu medlemmen bakom Eugen Extremo ville att hans identitet skulle vara anonym lär han/hon inte ägga upp en sådan profil.
Personligen saknar jag inte Eugen. Det finns så mycket annat inspirerande är på sidan.
Sven AE
Aktiv medlem
Var inte Stigbert själv en dubbelnatur? Eller menar du att samme man låg bakom båda?urbano skrev:
Eugen Extremo von Scannermann är en legend. En sann kostnär som egensinnigt valde märklig och vacker musik till sina mästerverk. Vem han är? En som vet svaret kan vara Stigbert Jernheim från Västernorrland.
urbano skrev:
Men han har tyvärr loggat ut (för gott?) från fotosidan.
/U
Tyvärr...???
urbano
Aktiv medlem
Vad säger att det var en man?Sven AE skrev:
Var inte Stigbert själv en dubbelnatur? Eller menar du att samme man låg bakom båda?
Tyvärr...???
Jomenvisst. Stigbert var väl mött av mig.
Sven AE
Aktiv medlem
Jag har mina teorier om vem som dolde sig bakom. Och han är just en man... Åtminstone biologiskt.urbano skrev:
Vad säger att det var en man?
Jomenvisst. Stigbert var väl mött av mig.
"Stigbert" tyckte jag mest var inställsam och löjlig.
urbano
Aktiv medlem
Sven AE skrev:
"Stigbert" tyckte jag mest var inställsam
Nu är hr Eriksson ute och cyklar. Inställsam var ju sannerligen inte Stigbert. Snarare på gränsen till oförskämd, vilket hade sin charm.
Fridens
/Ulf
Sven AE
Aktiv medlem
urbano skrev:
Nu är hr Eriksson ute och cyklar. Inställsam var ju sannerligen inte Stigbert. Snarare på gränsen till oförskämd, vilket hade sin charm.
Fridens
/Ulf
Nejdå, hr Eriksson är inte ute på sin velociped...
Visst gjorde "Stigbert Jernheim" sina försök att provocera genom att vara oförskämd. Men när det kom till "rätt" fotografer svassade han runt så fint, neg och slickade. Kanske han hoppades att han stora idoler skulle ge honom en klapp på huvudet...?
andersbq skrev:
Stigbert, Micki och Eugen har varit friska fläktar på FS som har rört om i grytan och fått folk att börja fundera. Enbart positivt i mitt tycke.
Micki har jag inte stött på innan denna tråd, så han är/blir en ny upplevelse för mig.
Men mellan Eugen och "Stigbert" finns en klasskillnad, tycker jag. Eugen la ut sina alster där bild, bildtext och musik ingick till en helhet. En eller ett par bilder var kul att se, men sedan började konceptet kännas slitet. Eugen hade på tok för liten variation i det han gjorde för att jag riktgt skall kunna förstå den stora beundran han väckte. Men det är ju en smaksak.
Trots min liberala människosyn har jag svårt att i någon dimension respektera en människa som sparkar "nedåt/sidledes" och slickar "uppåt". Det gjorde "Stigbert". Det är ett ynkligt beteende och jag ser inget positivt med det. Det rör inte om i grytan och det manar knappast till eftertanke.
Men nog om det nu från min sida! Nu är det dags för fika. Gu'tår!!
Stisse
Aktiv medlem
Sven AE skrev:
Jag har mina teorier om vem som dolde sig bakom. Och han är just en man... Åtminstone biologiskt.
"Stigbert" tyckte jag mest var inställsam och löjlig.
och vem tror du ?