Annons

Hur många bilder vill du kunna ladda upp i veckan?

Produkter
(logga in för att koppla)

Hur många bilder vill du kunna ladda upp i veckan?

• 1-5

Röster: 45 50.6%
  • 5-10

Röster: 23 25.8%
  • 10-15

Röster: 16 18.0%
  • 15-20

Röster: 0 0.0%
  • 20-30

Röster: 3 3.4%
  • fler

Röster: 2 2.2%

• Totala väljare
    89
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Med anledning av debatt, så skulle vi vilja höra hur många bilder du skulle tycka vara lagom att få ladda upp i veckan.

Jag lider inte nu men jag kommer att lida om man måste splitta upp uppladdningstillfällena...

Det är inte alltid man har tid att sitta och ladda upp bilder och jag har det bra nu när jag har sommarlov och inte har bättre för mig men sen så kommer jag stå i mörkrummet minst 20h veckan och resten av tiden vara på föreläsningar och ha lektioner... Måste juh ha tid till att äta och så... Då när man väl får tid att sätta sig ner i datasalen så kan det vara skönt att slippa sitta och vänta en vecka för att få ladda upp mer...

Kunnde finnas något alternativ så att för varje bild man deletar så får man ladda upp en ny?

Jag tror fortfarande på icke rullande uppladdningsschema. Dvs, om du inte laddat upp bilder på 10 dagar så kan du ladda upp 10 bilder, 20 dagar, 20 bilder osv. Det tror jag löser de flesta problemen. Det tar ju trots allt tid att skapa många, tillräckligt bra bilder.

Jag tycker att alternativet 7 bilder/vecka är bra. Då kan man ladda upp en bild om dagen eller 7 bilder på en dag om man så vill. Då får andra tid att kommentera bilderna och risken för att femton semesterbilder laddas upp på en gång minskas. Vad säger ni? :)

Tror det var den anledningen som gjorde att jag raderade alla mina bilder förut och la in lite fritidsbilder tagna med en engångskamera...

Fan underskatta inte folk...

Hur många nya bilder vill man titta på

Om man ställer om frågan så här! Naturligtvis så villjag ladda upp så många bilder som jag känner behov av att göra.
frågan är hur många nya orkar jag ta mig igenom. Eller hur många missar jag om jag om jag är borta två veckor.
50 bilder om dan känns överskådligt då kan man se vilka bilder som man har lust att titta på och disskutera

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar