Annons

Välgörenhetsauktion (Fredrik Skott)

Produkter
(logga in för att koppla)

frsk

Aktiv medlem
I ett försök att samla ihop mer pengar till Rädda barnen så följer jag Håkan Ringmans exempel och auktionerar ut en av de nedanstående bilderna. Alla pengar går oavkortat till Rädda barnen / International Save the Children Alliance (vinnaren sätter i pengar till Rädda barnen och mailar/skickar kvittot till mig).

Lägg eventuella bud här i forumet och ange vilken bild du vill ha. Auktionen avslutas på nyårsdagen.
Startbud: 100:-

------------------------------
Hjälp_de drabbade_i Asien!
Tusentals barn är drabbade av jordbävningskatastrofen. International Save the Children Alliance, där Rädda Barnen ingår, finns på plats i Indien, Myanmar, Sri Lanka, Indonesien och Thailand. Vi behöver ditt bidrag! Post/bankgiro 90 2003-3. Märk talongen: "Jordbävningen i Asien"
se även www.rb.se
 
Ovanstående bilder kan väljas av vinnaren. Om någon hellre vill ha någon av mina andra bilder så maila så ska jag se om jag har något exemplar kvar och i så fall även ta med den bilden i auktionen.

Bästa,
Fredrik

[email protected]
 
Senast ändrad:
Tack alla som vill bidra till Rädda barnen genom att köpa fotografierna.

Från början hade jag tänkt att auktionera ut EN av bilderna - vinnaren skulle få välja bild. Men jag var nog otydlig. För många har bjudit på olika bilder. Så alla bilderna auktioneras nu i stället ut var för sig. Hoppas att det är ok för alla (tror inte att någon "förlorar" på det).

De högsta buden för bilderna ligger nu alltså på:

Bild 1: 300 kr (Jonas Törnqvist)
Bild 2: 200 kr (Adam Madsen)
Bild 3: 600 kr (Sten Moberg)

Auktionerna pågår, som tidigare nämnts, till nyårsdagen. Klockan 13.00 den 1 januari avslutar jag dem.

Bästa,
Fredrik
 
Bra initiativ Fredrik! Lite annat än jullotteriet ...

Jag bjuder 500:- på bild 2
 
Senast ändrad:
Tack för viljan att bidra!

De högsta buden ligger nu alltså på:

Bild 1: 300 kr (Jonas Törnqvist)
Bild 2: 700 kr (Mats Wendelius)
Bild 3: 600 kr (Sten Moberg)

/ Fredrik
 
E-postadressen jag uppgav i ett tidigare inlägg verkar inte fungera som den ska. Bättre är därför att maila mig via min profilsida om ni har frågor om bilderna eller dylikt.
/ F.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.