Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Hur mår du?

Produkter
(logga in för att koppla)

Arleklint

Aktiv medlem
Vi tar en ny uppgift inom naturfotot. Kan du göra en bild med hjälp av naturen som visar hur du mår just idag?
 
Arleklint skrev:
Vi tar en ny uppgift inom naturfotot. Kan du göra en bild med hjälp av naturen som visar hur du mår just idag?

Mycket intressant men svår uppgift Janne.

Måste rota i mina "arkiv", och jämföra bilder med mitt mående.
 
var pigg tidigare idag. Efter gymmet, simningen och provpluggningen känner jag mig kanska seg och utarbetad.

obs! bilden är spegelvänd.
 

Bilagor

  • vaxter2.jpg
    vaxter2.jpg
    10.5 KB · Visningar: 2,599
Själv känner jag att jag vill bli färdig med mitt jobb att strukturera upp livet.

Mitt i en flytt och omplanering är allt rörigt. Efter nyår är jag flyttad och klar och har var sak på sin plats. Kartan är ritad.

Min bild är den tydliga karta jag jobbar på att få verkställd.
 

Bilagor

  • karta.jpg
    karta.jpg
    30.2 KB · Visningar: 2,579
Ja, det var ju inte så svårt just idag ;-)
Denna bild får visa hur jag känner idag när det är årsdagen av min pappas död. Inte så svårt att gissa vilken tall som är jag ;-)
Gjorde om till sv/v för det passar bättre (idag).
 

Bilagor

  • böjd tall2400.jpg
    böjd tall2400.jpg
    45.5 KB · Visningar: 2,564
Känner mig för tillfället rätt unik, inte som alla andra så att säga... Försöker smälta att jag just tagit min högskoleexamen.

Hälsn. Anders (hög på endorfiner o allmänt
odräglig ;))

(Sunkig bild men man tager vad man haver... Albino (partiellt iaf) sidensvans)
 

Bilagor

  • sidensvans-albino.jpg
    sidensvans-albino.jpg
    48.7 KB · Visningar: 2,481
Känner mig lite instängd idag som myggan i bärnstenen ;) Lite förkyld så jag sitter hemma o tar det bara lugnt..
hmm..
 

Bilagor

  • mygga.jpg
    mygga.jpg
    41.8 KB · Visningar: 2,399
:[

Nerverna på ytan!
I morgon ska jag döma - och dömas!
Är rädd att såra - eller bli sårad!
 

Bilagor

  • on the surface.jpg
    on the surface.jpg
    44.1 KB · Visningar: 2,334
Oj så mycket naturbilder kan säga :)

Tänk dock på att detta inte är "No Word", så trots bildernas talan får ni skriva själva :)
 
Det känns som jag håller mig "flytande", likt dessa blomster som ligger i vatten.
 

Bilagor

  • flytande.jpg
    flytande.jpg
    43.7 KB · Visningar: 799
Med jobb upp till axlarna och orimligt korta tidsplaner satta av någon som bara räknar pengar.. :\
 

Bilagor

  • pa_grund.jpg
    pa_grund.jpg
    16.9 KB · Visningar: 785
Inte trodde jag att det skulle bli så här tydliga bilder. Jag trodde jag hittade på nått svårt ;)

Tänk bara på att ha natur som motiv, och ert mående som budskap.
 
I morrn ska jag på möte med företagsutveckling .................. är lite närvös eftersom det är i morrn det bestäms om mitt företags "rötter" (nej, det är redan klart. men det lät bra ;-) )
 

Bilagor

  • crw_7538.jpg
    crw_7538.jpg
    18.2 KB · Visningar: 750
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.