Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
H&M söker modell via lunar?
- Trådstartare Davidgbg
- Start datum
joakim_hansson
Aktiv medlem
Verkar ju rätt oseriöst i mina öron i alla fall...
H&M borde ju inte ha några prblem att hitta modeller, men de kanske letar efter ett nytt ansikte?
Fast Lunar riktar sig väl till yngre typ 20 o neråt, H&Ms modeller brukar väl vara äldre än så?
H&M borde ju inte ha några prblem att hitta modeller, men de kanske letar efter ett nytt ansikte?
Fast Lunar riktar sig väl till yngre typ 20 o neråt, H&Ms modeller brukar väl vara äldre än så?
Johan P
Aktiv medlem
H&M gör en mängd olika mindre och större reklamkampanjer.
Till de största kampanjerna anlitas endast toppmodeller och skådespelare - dessa kampanjer görs nästan aldrig i Sverige.
För diverse mindre kampanjer och inslag i exempelvis H&M-club tidningen anlitas svenska modeller via agenturerna Stockholmsgruppen och Mikas
Visst skulle de även kunna göra specialkampanjer med 'okända' människor - men jag tvivlar...
Hon kan ju fråga saker som: vad ska det vara för kampanj? vilken typ av bilder? - hur ska de användas? - vem är fotografen? etc.
Man kan sedan tolka svaret för att se hur seriöst det är.
Blir svaret 'ah du vet busskurer och sånt' - så är det givetvis inte seriöst
edit: rättade till länk.
Till de största kampanjerna anlitas endast toppmodeller och skådespelare - dessa kampanjer görs nästan aldrig i Sverige.
För diverse mindre kampanjer och inslag i exempelvis H&M-club tidningen anlitas svenska modeller via agenturerna Stockholmsgruppen och Mikas
Visst skulle de även kunna göra specialkampanjer med 'okända' människor - men jag tvivlar...
Hon kan ju fråga saker som: vad ska det vara för kampanj? vilken typ av bilder? - hur ska de användas? - vem är fotografen? etc.
Man kan sedan tolka svaret för att se hur seriöst det är.
Blir svaret 'ah du vet busskurer och sånt' - så är det givetvis inte seriöst
edit: rättade till länk.
Senast ändrad:
carl_swahn
Aktiv medlem
Låter minst sagt väldigt udda, men det är bara att fråga HM. Din vän måste ju fått några kontaktuppgifter, i samband att hon blev kontaktad.
Om de inte känner till denna kontakt så är det kanske i deras intresse att få veta att någon raggar modeller i deras namn.
Om de inte känner till denna kontakt så är det kanske i deras intresse att få veta att någon raggar modeller i deras namn.
Catten
Aktiv medlem
måste hålla med om att det inte är så troligt.
Jag som är i "lunaråldern" vet att det finns otroligt många "kåta killar" som gör vad som helst för att få möjlighet att se en tjej i underkläder (förmodligen för att dom aldrig har sett en).
Vi kan nog med gott samvete avfärda den här "modellkampanjen" som en stackars killes desperata försök att få lite bilder till sin egen höstkollektion
Jag som är i "lunaråldern" vet att det finns otroligt många "kåta killar" som gör vad som helst för att få möjlighet att se en tjej i underkläder (förmodligen för att dom aldrig har sett en).
Vi kan nog med gott samvete avfärda den här "modellkampanjen" som en stackars killes desperata försök att få lite bilder till sin egen höstkollektion
Söderlund
Aktiv medlem
Ansvariga för Lunarstorm är också säker intresserade.Davidgbg skrev:
Hej
Själv tycker jag det känns oseriöst också.
Så därför jag ville höra med er här vad ni tycker.
Ska berätta vidare till henne vad ni sagt.