Sputt
Aktiv medlem
Hej! jag satt och surfa på sweclockers.se och hittade en intressant tråd om bästa speldatorn just nu för 5000-10000kr http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?threadid=706709. Jag tänkte att det kunde vara kul aatt göra en liknande tråd här på fotosidan där vi länkar till det vi tycker är det bästa datorpaketet för bildredigering just nu.
Jag själv är alldeles för dåligt insatt i vad som gör en dator lämpad för bildredigering men det vore kul att se vad ni har att rekomendera. Kan även säga att jag planerar att köpa en dator i prisintervallet 5000-10000kr inom en snar framtid, så det vore värdefullt för mig med lite köpråd.
Hoppas ni inte ratar tråden bara för att jag inte kunde rekomendera ett paket vid trådstarten
MVH Patrik
Jag själv är alldeles för dåligt insatt i vad som gör en dator lämpad för bildredigering men det vore kul att se vad ni har att rekomendera. Kan även säga att jag planerar att köpa en dator i prisintervallet 5000-10000kr inom en snar framtid, så det vore värdefullt för mig med lite köpråd.
Hoppas ni inte ratar tråden bara för att jag inte kunde rekomendera ett paket vid trådstarten
MVH Patrik