Annons

Testtråd - inlägg kopplat mot bildkommentar

Produkter
(logga in för att koppla)

elmfeldt

Redaktör
Forumpersonal
Med anledningen av våra nya funktion (läs nyhet här: http://www.fotosidan.se/cldoc/30263.htm) så har vi en tråd där alla medlemmar kan testa.

Logiken:
Efter du skrivit ett inlägg i denna tråden så kommer du uppmanas att skriva en bildkommentar (och du kommer inte kunna skriva ett nytt foruminlägg innan du gjort det). Vi har byggt så att vi slumpar fram okommenterade bilder i första hand. Även om du nu uppmanas att skriva en kommentar så var noga med att ändå var saklig och ge konstruktiv feedback.

Skriv ett inlägg och testa. Återkom gärna med feedback i nyheten:

http://www.fotosidan.se/cldoc/30263.htm

(eller i en ny tråd).

men alvarligt,, pågår det inte något projekt med någon form av betyg/ratio för bildkommentarer??
Är det så vill jag gärna vara med och betatesta?!

Önskar att det inte varit ett aprilskämt faktiskt. Att skita i alla kritikbilder och sedan skriva 3567 inlägg om hur många nanomillimeters mellanrum det är mellan pixlarna på Canons nya sensor tycker jag inte är så konstruktivt, faktiskt. Glad första april på er!

Önskar att det inte varit ett aprilskämt faktiskt. Att skita i alla kritikbilder och sedan skriva 3567 inlägg om hur många nanomillimeters mellanrum det är mellan pixlarna på Canons nya sensor tycker jag inte är så konstruktivt, faktiskt. Glad första april på er!

Håller med dig,
Vet att det pågick något beta projekt där man skulle få poäng när man skriver kommentarer..
Att man var tvungen att kommentera vissa bilder som man blev tilldelad innan man kunde få några kommentarer själv.

Hur kommer det sig att alla aprilskämt föder de allra bästa ideerna.

Jättebra skrivet. Är så trött på skitforumen!

Kanonkul

Riktigt kul aprilskämt må jag säga.

Fast även om det råkar vara ett aprilskämt? Så synes det mig vara en idé värd att pröva och kan ju leda till mkt mer intressanta diskussioner på forumet än all pixelhysteri...

Kan ju byggas ut med att bildkommentaren måste innehålla vissa värdeord.

Zapp!

imorgon visar det sig vad det var för datum,....igår.

Mvh // Ulf A.

P.S. Och om det var datum igår;-)

Ja, det var ett bra skämt. Lagom trovärdigt och lagom skruvat för att man skulle tveka ett ögonblick :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar