horvendile
Aktiv medlem
Vill du inte tänka på priset så är väl displayen i sökaren det enda Z6III är bättre på än Z8? Resten är lika bra eller bättre på Z8? Den är förstås större och tyngre, kan vara bra eller dåligt.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl en annan vikbarhet på skärmen också, på gott och ont.Vill du inte tänka på priset så är väl displayen i sökaren det enda Z6III är bättre på än Z8? Resten är lika bra eller bättre på Z8? Den är förstås större och tyngre, kan vara bra eller dåligt.
Ja, som jag skrev i ett annat inlägg tidigare.Det är väl en annan vikbarhet på skärmen också, på gott och ont.
ISO 100 istället för 64. 6K? Jag vill påstå att 8K som Z8 har är "more better" om det är så högupplöst video som möjligt man är ute efter. Man kan få 240 i 1080 med Z6 III, vilket nog inte går med Z8.Har inte z6iii högre native ISO och möjlighet till högre fps i fullHD samt 6k-video också?
Om du följt priserna och ser att det är billigt så köp nu men packa inte upp förrän efter BF, så har du möjlighet att ångra dig.Nu börjar närma sig, just nu är Z8 "bara" 39 990kr, lägsta priset på länge...undrar om det blir något lägre på BF eller ska man slå redan idag? Har haft det under uppsikt från fredagen och det har gått från 44K något till under 40K idag...Z6 III har onte ändrat priset från fredagen...
Jag tänkte mer på 25600 vs 64000. Två steg native högre och ett steg boosted.Ja, som jag skrev i ett annat inlägg tidigare.
ISO 100 istället för 64. 6K? Jag vill påstå att 8K som Z8 har är "more better" om det är så högupplöst video som möjligt man är ute efter. Man kan få 240 i 1080 med Z6 III, vilket nog inte går med Z8.
Om kameran hade brusat lika mycket mindre hade det förstås varit meningsfullt, men funktionen blir mest att man kan få bilderna att se hemskare ut med den ena kameran än den andra (utan att göra det efteråt i datorn).Jag tänkte mer på 25600 vs 64000. Två steg native högre och ett steg boosted.