Annons

Moderskeppet [GULD]

Produkter
(logga in för att koppla)

F_lken

Aktiv medlem
Någon här som använder sig av deras GULD tjänst?

Att man lär sig genom att öva, öva, öva vet jag med men att ta en kurs eller två är ju för att man kanske ska få lite andra inputs på hur man kan gör... inte ska gör utan... kan göra. Jag är lite nyfiken på den och jag tycker inte att 99:- månaden är mycket men jag är bara nyfiken på vad andra har för uppfattning kring tjänsten.

Någon som vill tycka till?
 
Tycker att tjänsten fungerar jättebra, man kan ju prova en månad och avsluta om man inte gillar. Jag gillar tjänsten:)
 
Någon här som använder sig av deras GULD tjänst?

Att man lär sig genom att öva, öva, öva vet jag med men att ta en kurs eller två är ju för att man kanske ska få lite andra inputs på hur man kan gör... inte ska gör utan... kan göra. Jag är lite nyfiken på den och jag tycker inte att 99:- månaden är mycket men jag är bara nyfiken på vad andra har för uppfattning kring tjänsten.

Någon som vill tycka till?

Använder mig av Guld nästan varje dag. Tycker tjänsten är super och väl använda pengar. Finns MASSOR av olika kurser och fördelen är ju att man kan välja och vraka i just det som du vill lära dig. Har du synpunkter på något är de snabba på att svara. Är helnöjd.
 
Tack så här långt...

Spinner på lite... lär man sig något? Eller är det bara "Aaa just det...!" för jag skulle verkligen vilja lära mig något och korta ner öva, öva biten :)

Jag tror det handlar mest för mig att bli lite mer trygg i mitt handhavande... men så här långt låter det lovande.
 
Spinner på lite... lär man sig något? Eller är det bara "Aaa just det...!" för jag skulle verkligen vilja lära mig något och korta ner öva, öva biten :)

Jag tror det handlar mest för mig att bli lite mer trygg i mitt handhavande... men så här långt låter det lovande.

Jag tycker så särskilt med de Elements och Lightroom dessa kurser är de jag kollat mest på, ex high key bilder är kul att fixa på barnbarnet. Jag har satt just den kursen som favorit och när jag ska göra en high key bild i Lightroom är det bara att återvända just till den biten. Fördelen är att varje del är ganska kort och pedagogiskt bra upplägg på. Ca. 5-10 minuter, på så vis behöver man inte titta på en timme lång föreläsning.
 
Spinner på lite... lär man sig något? Eller är det bara "Aaa just det...!" för jag skulle verkligen vilja lära mig något och korta ner öva, öva biten :)

Jag tror det handlar mest för mig att bli lite mer trygg i mitt handhavande... men så här långt låter det lovande.

klart man lär sig nåt, men allt beror ju på vad man kan innan. ;)
Photoshopkurserna lär jag mig massor av hela tiden, sedan så beror ju det på att jag är novis på PS igentligen.
 
Spinner på lite... lär man sig något? Eller är det bara "Aaa just det...!" för jag skulle verkligen vilja lära mig något och korta ner öva, öva biten :)

Jag tror det handlar mest för mig att bli lite mer trygg i mitt handhavande... men så här långt låter det lovande.

Det finns inga andra genvägar än att lära sig grunderna och alla verktyg. Vissa verktyg kräver öva, öva, öva tex pen tool. När du kan alla grunderna kan du ta till dig informationen om eventuella trix och short Cuts. Kurserna är pedagogiska och ligger på olika nivåer så de passar alla.
Det ska ju vara kul att öva annars blir det ju inte av, man får ta några verktyg i taget och vara kreativ med det man kan och bygga på sin kunskap allt eftersom.
Visst kan man lära sig på andra sätt, men det tar betydligt längre tid. Jag har provat både och:)

Moderskeppet Guld, Absolut!
 
ANNONS