Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Zebramedia.biz?

Produkter
(logga in för att koppla)

Nitobert

Aktiv medlem
är det någon fler som inte kommer in på deras sida? den har varit borta i ett dygn för mig nu?

Snart två dygn. Förhoppningsvis håller de på med webbhotellsbyte, för det fungerade ju inge vidare innan avbrottet.

Dom är inne på andra dygnet för mig.

Kolla här

Märkligt att dom inte fixar det, skulle beställa grejer i Tisdagskväll för att få dom innen helgen men det kan man ju glömma nu.

Ifall dom byter hotell borde dom ju kunnat lämna nån enkel infotext som talar om det , eller ?

Nja, mina beställningar brukar föregås av lite spaning på vilka grejer jag vill ha.

Det är lite svårt att göra på telefon.

Men nu när man iallafall fått tag i ett nummer kan man ju alltid ringa och fråga om dom kommer att öppna sidan inom en rimlig framtid.

Fick svar från dem att de håller på att byta server och lina, men att det verkar dra ut lite på tiden. Det går bra att ringa..

0155-980 50

Vi är snart tillbaka

på gruns av problem vid byte av server så har ett planerat stopp på 4 timmar nu blivit över 48 timmar. Vi kommer dock att vara uppe igen innan dagen är slut. För de som har frågor eller vill beställa går det bra att beställa på telefon 0155-98050 eller 0705-698040.

Zebra Media

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto