tannler
Aktiv medlem
Nu sällar sig US MacWorld till raden av tidningar som sågar a700. Patetisk läsning stundtals.
US Mac World
US Mac World
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur du kan få det till en "sågning" förstår jag inte alls. Däremot är det lite förvånande att recensenten inte alls diskuterar bildkvalité. Iofs håller jag med om att handhavande är viktigare, men iaf...tannler skrev:
Nu sällar sig US MacWorld till raden av tidningar som sågar a700. Patetisk läsning stundtals.[/URL]
tannler skrev:
Bra produkt a700 - samma betyg som a100. Perspektiv minsann.
tannler skrev:Att avsluta med "Sony does not have the legacy of interface development that Canon and Nikon have. The DSLR-A700 has enough handling quirks to frustrate photographers, especially those who suddenly find themselves in a photo opportunity." gör att jag ser detta som ytterligare en "pippi på parnassen".
Nu är jag inte expert på hur amerikanska Macworld sätter betyg, men jag förmodar att de (som de flesta andra) sätter relativa betyg. Dvs betyg 3,5 för en kamera i instegsklassen innebär inte att kameran är lika bra som den som får betyg 3,5 och prismässigt ligger i semiproffssegmentet.tannler skrev:
Bra produkt a700 - samma betyg som a100. Perspektiv minsann.