Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Yfo

Produkter
(logga in för att koppla)
nedlagd?

Är det bara en gissning? Har väntat på ett objektiv därifrån i en månad. Vore bra att veta om den verkligen inte finns längre så man kan beställa på annat håll. Vore klart trist om man plötsligt sitter med 2 st...

Re: nedlagd?

Örjet skrev:
Är det bara en gissning? Har väntat på ett objektiv därifrån i en månad. Vore bra att veta om den verkligen inte finns längre så man kan beställa på annat håll. Vore klart trist om man plötsligt sitter med 2 st...

de hade ju en ny site uppe för typ 3 dagar sedan...
kolla via eniro och riung sedan och fråga vettja..
/b

Min hjärna är trasig......

Ops. Det där svaret kom alldeles för fort och min hjärna är helt klart på semester. Blandade ihop YFO med Fapo. Svårt med förkortningar idag verkar det som. Fapo Fotoservice har lagt ner sin fotoverksamhet. YFO vet jag absolut ingenting om över huvudet taget. Glöm mitt förra inlägg. Ska försöka radera det om det går. Sorry.

MVH//Jan

Senast ändrad:
Har snackat med YFO och dom har något strul med hemsidan och deras webmaster är sjuk. Sidan skall komma igång till i morgon.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar