Annons

Yahoo! öppnas när webbläsaren startas

Produkter
(logga in för att koppla)

Självporträtt

Avslutat medlemskap
Jag använder Google Chrome som webbläsare och skulle installera ett program på datorn (vilket jag senare ångrade och tog bort) och med följde massa skit inklusive Yahoo!

Alltså jag har tagit bort Yahoo! från webbläsarens inställningar och jag får fram en tom flik som önskat men Yahoo! öppnas likt förbaskat i en ny flik. Jag har kontrollerat mina Internetalternativ samt program och funktioner i Kontrollpanelen men jag hittar inget med Yahoo! och jag har dessutom sökt i utforskaren på datorn. Ingenting.

Så hur sjutton kan Yahoo! öppnas varje gång jag startar webbläsaren? Fruktansvärt irriterande! Alltid ska Bing eller Yahoo! följa med när jag ska ladda hem program, vanligtvis är jag smart och bocka av dessa innan jag slutför installationen men idag gick det för fort vid installationen...

inställningar

Längst ut till höger (övre hörnet) under "stäng krysset" finns en "skiftnyckel". Klicka på den för att komma till Chromes inställningar och ändra den andra "punkten" till hur du vill ha det.

Lycka till.

Jag hade redan ändrat i webbläsarens inställningar men jag upptäckte senare att jag hade missat ändra grupp med sidor vid start.

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto