Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

www.marrakezh.se

Produkter
(logga in för att koppla)

MattiasBredberg

Aktiv medlem
Tänkte bara meddela att jag beställde en Sony A200 från det här företaget och att det fungerade mycket bra. Mycket bra pris också, 3 990 kr för kameran och mycket snabb leverans. Snabba svar på telefon och mail från dem imponerar också.

Varför göra reklam för ett företag som inte ens lagerför speciella varor, för den som vill ha en kamera så går det ju inte ens idag. Förmodar att du känner eller är en av personerna bakom sajten, varför annars vara medlem på fotosidan i ett par veckor och sen börja göra reklam för en relativ okänd sajt?
(Jag hade ju hellre köpt kameran för i princip samma pris på cyberfoto.... 4090 kr...)

Just därför att det är en okänd site. Jag var klart tveksam innan jag slog till på kameran, men det faktum att jag fick den mot faktura, de svarar i telefon så fort man lyfter luren och svarar på mail inom 30 minuter imponerade. Leveransen imponerade också.

Jag bryr mig inte ifall någon inte tror mig, jag vill bara ge ett tips. Det lär dyka upp fler kameror på den siten... och om du tycker att 3995 kr för en Sony A200 är ett dåligt pris så... tja du har fel. Den kunde INTE köpas för 4090 kr på cyberphoto då, jag kollade varje dag. Däremot verkar marrakezh ha fått det att brinna under fötterna på många konkurrenter som sänkt priset efter deras kampanjer.

Orsaken till att jag bara varit medlem i ett par veckor är att jag inte varit biten av foto i mer än några månader och faktiskt inte hittat den här siten tidigare. Däremot är jag medlem på ett par andra forum med lösare anknytning till foto, men där det ändå finns en livlig diskussion kring ämnet.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar