Annons

whibal frakt

Produkter
(logga in för att koppla)

johan_w

Aktiv medlem
ska beställa en whibal. vad blir frakten, vilket fraktsätt ska man välja? Finns ju fasiken inget som är billigt < 10 dollar och som rä internationellt,
 
När jag beställde mitt Whibal betalade jag $42,50 allt som allt för det lilla kortet G6. Har för mig att det inte var så många fraktsätt att välja på men jag kan ha fel.

/c
 
Han var snabb på att leverera så det kommer inta ta lång tid om allt går rätt. Riktig trevlig liten grej den där.

/c
 
Är man lite ohederlig och vill slippa moms och tullavg. så kan man t.ex. skriva "Send as gift if possible" i rutan för comments eller vad det nu stod.
Vill bara påpeka att jag självfallet inte gjorde så men jag känner en som har en bekant som tydligen gjorde detta.
 
Det är bara ett litet vadderat kuvert så chansen att Tullverket skulle uppmärksamma det är väl rätt liten. Dom som har mycket affärer med Svenska kunder kanske har rutiner för tull osv men så är nog inte fallet här. Skulle det vara så har man ju bara fått göra det som förväntas av oss när vi importerar. Räkna priset inkl. alla korrekta avgifter, uteblir dom så se det som återbäring;)

/c
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.