Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Westcott Rapidbox

Produkter
(logga in för att koppla)

Po Annerfeldt

Aktiv medlem
Hej alla.

Jag har försökt jaga runt på Div sidor som säljer grejor till oss fotografer, men jag hittar inte det, inte i Sverige i alla fall. Det jag söker är något företag som säljer Westcott Rapidbox. Eller något liknande.

England har det och i US, men inte i lilla Swe. Tacksam för om någon vet något.

Mvh Po.

Hej,

Nu frågade du ju specifikt om Sverige och det vet jag tyvärr inte. Vill dock ändå bara flika in att andla från t ex Amazon.co.uk (i UK) eller från Cameranu.nl (Holland) inte skiljer sig nämnvärt från att handla via nätet i Sverige. Frakten brukar inte bli så blodig heller och returer funkar utmärkt.

Båda dessa har boxen du frågar efter.

Fredrik

Hej,

Nu frågade du ju specifikt om Sverige och det vet jag tyvärr inte. Vill dock ändå bara flika in att andla från t ex Amazon.co.uk (i UK) eller från Cameranu.nl (Holland) inte skiljer sig nämnvärt från att handla via nätet i Sverige. Frakten brukar inte bli så blodig heller och returer funkar utmärkt.

Båda dessa har boxen du frågar efter.

Fredrik

Jag har sett att både Adorama och b&h photo har dom. Men frakten tyckte jag lite sådär, runt 90 dollar....Få kanske kolla lite mer här på hemmaplan, som Cameranu....
Jag tackar för er till...

Po.

Jag har sett att både Adorama och b&h photo har dom. Men frakten tyckte jag lite sådär, runt 90 dollar....Få kanske kolla lite mer här på hemmaplan, som Cameranu....
Jag tackar för er till...

Po.

USA är ingen idé eftersom du dessutom får betala moms 25% på prylarna.

När det gäller Amazon gäller det att välja den engelska - amazon.co.uk. Kollade snabbt och frakten var 8 pund, dvs en dryg hundring.

ANNONS
Spara upp till 12000 kr på Nikon-prylar