Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Websida att visa och sälja foto

Produkter
(logga in för att koppla)

Mcnab

Aktiv medlem
Jag försöker att hitta en sida där jag kan visa foton som typ Flikr men där kunden även kan göra en beställning av ett foto.
Hittade för ett tag sedan en Svensk sida som du lagrade bilder på och kunde sälja dessa, men hittar inte denna igen.

Har ni fler sidor som man kan visa och sälja sina bilder på så fram med dem :)

Imagedesk som gör reklam här på Fotosidan är väl en stor, svensk lösning. Annars finns det gott om internationella lösningar om man hellre vill ha det.

Imagedesk som gör reklam här på Fotosidan är väl en stor, svensk lösning. Annars finns det gott om internationella lösningar om man hellre vill ha det.

Som drivs av samma lirare som driver Fotosidan, så det är väl inte världens största sammanträffande att de gör reklam här. :)

Ja jag har skaffat ett gratiskonto där för att pröva och se om det är nått för mig. Känns lite väl proffsigt för en amatör som jag är.
Men jag ska kolla läget......

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar